GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS
Garanciális meghibásodás esetén a Központi címünkre (Név: Jessy 2000 Kft., Cím: 1095 Budapest, Soroksári út 150.) viheti, vagy postai, egyéb úton juttathatja el a terméket. Ennek költségei a vásárlót terhelik. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket, utánvétes csomagot nem veszünk át. Minden esetben, mielőtt visszaküldené az árut, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a webshop@hair-club.hu e-mail címen.
Jótállási igény az alábbi iratok bemutatásával érvényesíthető:
- Nyugta vagy számla eredeti példánya
- Cégünk által kiállított jótállási jegy (amennyiben nem a számla vagy nyugta a jótállás érvényesség alapja)
- a termékhez mellékelt gyártói jótállási jegy
Ezek bármelyikének hiánya esetén jótállási igény nem érvényesíthető.
A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 15 nap, de fenntartjuk a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
Harmadik fél által javított, szakszerűtlen kezelésből, nem rendeltetésszerű használatból, ipari jellegű felhasználás és terhelés esetén (kivéve ha a termék eleve ilyen jellegű ipari, professzionális felhasználásra lett tervezve) a jótállás nem érvényesíthető.
A megjavított, vagy kicserélt készüléket cégünk díjmentesen eljuttatja a vásárló által megadott magyarországi címre, vagy személyesen átveheti a Központi címünkön.
Jótállási feltételeinkről ide kattintva olvashat bővebben.